dilarang copy paste

Ahad, 26 Jun 2011

i miss you.

hey readers , thanks for reading . again , juga tak lupa pada followers . thanks kawan2 . sudi follow kan . :)) . teharu la niey . he .herm . nak tahu ? aku rindu die dol . macam cendol . hijau je kan ? aha . FUCK lahh . FOKUS UNTUK MENCAPAI KEJAYAAN yang tak pasti . keredit aku dah mulaa takk bejalann lagii . phone aku dah mulaa besepahh lagi . hidup aku kembalii senget sebelah mencari pemberat bagi mengimbang sisasisa hidup kepala hotak yang semakin hari semakinn tak bermakna . thanks sgt dohh . aku dah tak mampu nak modified lagi . aku tau . bubur tale buat nasi goreng . bubur punn makanan  jadik la .walau sekalipun aku allergi konon . tak bole makan . BUT . aku sggup makann walau allergi sekalipunn . all for you kann? :) . still waiting you dear . :( . LALALALA . *cartoon stories . perosak bangsa dan bahasa2 baku . :DD . TQ read . pahami selami maka anda faham isi hati #

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

masam manis .


*heartbeat!

AN <3


kau lah penyeri hidup dan kau lah penyakit hati aku . :DD



thankyou . sayang korang .